Peter si počas nákupu v jednom z obchodných reťazcov vo Zvolene všimol vec, ktorá ho rozhodne nepotešila. Keď nahliadol pod cenovku aviváže, ktorá bola označená ako „lacné“, objavil klasickú cenovku a na nej bola suma úplne rovnaká. Následne na sociálnu sieť pridal video s popisom: „To sa oplatí!“
Pod ním sa okamžite rozvírila diskusia. „Robila som v obchodnom reťazci, ale inom. U nich bežná prax takto klamať zákazníka. Stačí, že ľudia vidia výraznú cenovku a myslia si, že aká akcia. Dávajte si na to pozor,“ upozornila Katarína. „Takto nás klamú,“ hnevala sa aj Marika.
„Píše sa, že je to lacné, nie, že je to zlacnené. Treba čítať,“ podotkla Ingrid. „Takto sa to robí, do psej matere,“ ironicky napísal Juraj. „Ale ide o ten pocit, ako som dobre kúpil,“ zavtipkoval si iný Juraj. „Podľa mňa je to dobré, cena mínus 50%,“ pridal sa Roman.
Václava uviedla, že sa takto nechala nachytať pri kúpe kávy. Dodala, že odvtedy si dáva oveľa väčší pozor. „O mesiac nebuďte prekvapení, ak bude stáť viac. Možno preto sa ju oplatí kúpiť teraz,“ myslí si Júlia.
„Tak toto je už rokmi overené, že oranžový akciový plagát ľudí priťahuje. To je marketingový plán (istého obchodného reťazca) už roky,“ napísal Peter. „To sú triky na bábiky,“ komentovala Petra. „Zmyslom kapitalizmu je zisk bez ohľadu na spôsob ako ho získať,“ dodal Pavel.