Žena sa na sociálnej sieti podelila s nepríjemným nálezom v sladkej pochúťke. „Dajte si pozor na veci v mikulášskych balíčkoch. Tento dostali baby dnes v obchodnom centre Europa vo Zvolene,“ napísala v príspevku Nikola.
„Podla fotografie je to croissant? A to bol takýto otvorený, či záber vznikol po otvorení? Mohla zostať niekde medzera pri zatvorení. Chyba pri výrobe aj pri jogurtoch sa stane a potom môže takto splesnieť,“ pridala komentár Katarína. „Mohlo sa stať. Preto vravím, že radšej treba skontrolovať. V záruke bol ešte do februára,“ odpovedala jej Nikola.
Nikola v ďalšom komentári priblížila, ako sa k sladkosti dostali jej deti. „V obchodnom centre Europa bol mikulášsky program, kde okrem iného deťom rozdávali balíčky,“ opísala. A práve súčasťou takéhoto balíčka bol aj croissant.
V článku sme informovali o prípade, v ktorom nedošlo ku kúpe sladkej pochúťky, ale k darovaniu. Napriek tomu sme zisťovali, aké možnosti vo všeobecnosti máte, ak chcete vrátiť zakúpené potraviny v najväčších obchodných reťazcoch na Slovensku.
„V prípade reklamácie tovaru v predajni, na ktorom sa v rámci záručnej doby vyskytne vada, je potrebné priniesť kompletný reklamovaný produkt do ktorejkoľvek Lidl predajne v rámci Slovenskej republiky a preukázať sa dokladom o kúpe z internetového obchodu,“ píše Lidl na svojom webe.
V Tescu je potravinový tovar možné vrátiť najneskôr do uplynutia doby spotreby alebo doby minimálnej trvanlivosti. „V prípade vrátenia tovaru v súlade s vyššie uvedenými podmienkami, bude zákazníkovi vrátená suma zodpovedajúca cene vráteného tovaru uvedenej na doklade o kúpe tovaru v sieti predajní Tesco v hotovosti priamo v predajni Tesco. V prípade, ak zákazník uhradil cenu tovaru s použitím platobnej karty, bude mu vrátená prevodom na bankový účet,“ uvádza predajca na webe.
„V prípade, ak nebudete spokojní s kvalitou zakúpeného tovaru, môžete tovar v danej predajni, do 7 dní vrátiť a my vám vrátime peniaze,“ informuje na svojom webe Billa.
Obchodný reťazec Kaufland má na svojom webe informácie predovšetkým o vrátení online nákupu. O možnostiach vrátenia potravín sa môžete informovať priamo na predajni, kde ste ich zakúpili.