Monika zo Zvolena sa na sociálnej sieti podelila s nepríjemným zážitkom. Udial sa jej dnes a evidentne jej pokazil náladu. Napriek tomu jej viacerí ľudia odkazujú, že jej hnev je neoprávnený.
„Chcem sa poďakovať pani šoférke autobusu číslo 15, akým krásnym spôsobom mi povedala, že ma do autobusu nezoberie, lebo už má dva kočíky v autobuse a nechala ma stáť oproti tyčinkárni s kočíkom a dvomi deťmi. Z Rákoša jediná bližšia zastávka, ktorou sa dostanem na Sekier. Pekný deň jej želám, aspoň taký, aký mám ja,“ opísala mamička.
Pod príspevkom sa okamžite rozvírila diskusia. Viacero ľudí napísalo, že šoférka autobusu len dodržiavala stanovené predpisy. „Je v prepravnom poriadku, že do autobusu môžu ísť maximálne 2x kočík, prípadne 1x kočík, 1x invalidný vozík, takže vodička postupovala správne a podľa predpisov. Aj nám sa to stalo a nie raz, že sme museli čakať na ďalší spoj,“ uviedol Tomáš.
„Stalo sa aj neteri, keď chodila s deťmi zo Zlatého Potoka na Sekier k pediatričke. Chodili na konečnú zastávku, aby sa dostali do autobusu. Keď sme išli spolu z námestia, nevzali nás aj tri autobusy. Išli sme aj pešo. Predpisy sú také, nedá sa nič robiť. Odvtedy neter nosila dieťa v nosiči, a to sa zase nepáčilo starším dámam v autobuse, ale na to sme ani nereagovali,“ opísala Vlasta.
Jaroslav však poukázal na to, že Monika sa nesťažovala na predpisy, ale na spôsob podania informácie. „Nechcem sa nikoho zastávať, ale v článku sa píše, že sa chce vodičke poďakovať, akým krásnym spôsobom jej to povedala a nie, či má autobus prepravovať 127 alebo 356 kočíkov,“ napísal.
Príspevok neskôr opätovne komentovala aj mamička Monika. „Ďakujem krásne za komentáre. Ospravedlňujem sa každému, kto mi napísal o prepravnom poriadku, za jednu jazdu autobusom som si ho neprečítala, moja vina. Nejde o to, že ma nezobrala, ale ani mi len neotvorila dvere. Cez pani, čo nastupovala, mi zahulákala, že tam má dva kočíky a nezoberie ma. Zavrela dvere a odfrčala. Tu ide o prístup vodiča,“ dodala žena s tým, že nakoniec využila taxík.
S touto vodičkou má zlú skúsenosť aj Mirka. „Neochotná, nervózna, drzá, protivná. Nechodím MHD, ale raz sme sa zviezli kvôli počasiu, ale to, čo tá pani dokazovala, bola katastrofa. Žiadne správanie voči starším ľuďom, úroveň 0 bodov,“ opísala.
Niektorí ľudia ju však zastávali. „Ja sa tej šoférke vôbec čudujem, že sa jej pri týchto hundravých ľuďoch a hrozných šoféroch vôbec chce robiť šoférku. Ja by som na toto nervy nemala. Dodržovať pravidlá proste musí a teraz ešte znášať výlevy náladových ľudí za každú somarinu?“ pýtala sa jedna žena.
Ján dodal: „Zoberte si takú vec, že sa stane búračka, za ktorú ten vodič nemôže a dačo sa stane tomu dieťaťu v kočíku. Koho budú poťahovať? Šoféra, lebo tam mal niečo, čo tam nemal mať.“
Ak zažijete v autobusoch SAD Zvolen nepríjemný zážitok, môžete podať sťažnosť na oficiálnej stránke spoločnosti. Postup je jednoduchý. Uvediete svoje meno, kontakt a napíšete, čo sa vám stalo. Taktiež môžete pridať fotografiu, video alebo iný súbor ako dôkaz.