×

Pripojte sa k nám na WhatsAppe

Nezmeškajte najnovšie správy. Kliknutím na tlačidlo sa pripojíte k nášmu kanálu.

Pripojiť sa

FOTO: Vajcia z reťazcov kupujú Zvolenčania celé popraskané. Preto ich pred kúpou otvárame, píšu


FOTO: Vajcia z reťazcov kupujú Zvolenčania celé popraskané. Preto ich pred kúpou otvárame, píšu Foto: pixabay.com

Vajíčka z obchodu sú popraskané a špinavé. Zvolenčania majú množstvo negatívnych skúseností s vajíčkami z obchodného reťazca LIDL. 

Množstvo zákazníkov bolo nespokojných po nákupe v LIDL. Správna voľba je sloganom spoločnosti LIDL, no akékoľvek balenie vajíčok si zákazníci zvolia, nájdu v ňom poškodené kusy. 

Diskusiu na sociálnej sieti začal príspevok od Kataríny, ktorá bola nespokojná s vajíčkami, ktoré si z obchodu doniesla domov. „Ahojte priatelia, takéto vajcia sa predávajú na Zlatom Potoku v Lidl. Mal niekto podobnú skúsenosť?opýtala sa Katarína na sociálnej sieti.

Príspevok, ktorým Katarína otvorila diskusiu

Nebola jediná, ktorá sa s niečím podobným stretla. Zvolenčania sa v komentároch zverili s vlastnými skúsenosťami. „Áno, žiaľ aj my sme také kúpili a dneska tam boli skoro každé popraskané a povylievané v obaloch,“ napísala Romana. 

Podľa skúseností zákazníkov vám po včasnej reklamácii produktu vrátia peniaze. 

Zákazníci nemajú negatívne skúsenosti len z obchodného reťazca Lidl, ale aj v ďalších obchodoch sa stretli s rovnakým problémom. „To je ešte nič ja som nedávno v Tesco na Sekieri kúpil akože eskové v akcii. No katastrofa, polovica preložky pokazená a veľkosť korálky!“ opísal skúsenosť Milan. „3x v tomto roku to isté. Kaufland to isté predvčerom kupované a plesnivé,“ Janka si zažila problém viackrát a vo viacerých obchodných reťazcoch. 

„Preto ich pred kúpou stale otváram, aby som vedel čo kupujem,“ napísal Marek, ktorý je už opatrný a predchádza tak nepríjemným skúsenostiam. 


My sme kontaktovali priamo Lidl Slovensko. Obrátili sme sa na nich s otázkami, ako je možné, že sa poškodené produkty objavujú v obchodných regáloch. Na túto otázku nám vyjadrenie neposkytli.

Vyjadrenia obchodných reťazcov 

„Pokiaľ zákazník spozoruje na zakúpenom produkte vadu, ale aj v prípade, ak nie je spokojný s kvalitou zakúpeného tovaru, postupujeme v zmysle platného reklamačného poriadku. Každú reklamáciu posudzuje individuálne, pričom sa vyhodnocujú konkrétne náležitosti,“ vyjadrila sa Adriana Maštalircová, podniková hovorkyňa obchodného reťazca Lidl. 

Obchodný reťazec Tesco nás informovalo, že doposiaľ žiadne reklamácie na vajíčka nedostali „Dbáme na dodržiavanie najvyšších štandardov kvality a bezpečnosti potravín, vrátane správneho skladovania vajec. Vajcia skladujeme pri kontrolovanej teplote v chladiacich zariadeniach, aby sme zabezpečili ich čerstvosť a bezpečnosť a sú uložené na palete tak, aby nedošlo k ich poškodeniu. Pri vykladaní sa vo väčšine prípadov manipuluje s celými kartónmi a teda jednotlivé kusy sa nechytajú do rúk, čím sa eliminuje riziko poškodenia,“ uviedla Mária Zerzanová, PR manažérka obchodného reťazca Tesco.

Doplnila aj, že pokiaľ má zákazník negatívnu skúsenosť je potrebné, aby napísal sťažnosť alebo reklamáciu. „Tovar mu bude vymenený alebo mu bude vrátená finančná čiastka,“ uviedla Zerzanová.

Lucia Vargová, hovorkyňa reťazca Kaufland sa vyjadrila nasledovne: „Máme prijaté postupy a opatrenia v súlade s platnou slovenskou legislatívou pre oblasti predaja, bezpečnosti či skladovania potravín.  Pri zistení kvalitatívneho nedostatku sťahujeme daný tovar z predaja a nastavujeme opatrenia na zamedzenie opätovného výskytu vady,“ uviedla.

Prečítajte si viac:



Zdroj: Facebook