Vybavovanie dokladov je pre niektorých ľudí priam nočná mora. Svoje by o tom vedel povedať obyvateľ Banskej Bystrice, ktorý si chcel počas dnešného dňa zakúpiť časový lístok. So svojou negatívnou skúsenosťou s dopravným podnikom mesta sa podelil v miestnej facebookovej skupine.
Pobočky mestského dopravného podniku zákazníkom ponúkajú viacero služieb. Avšak aj napriek tomu v nich vládne chaos, a nahnevaný Banskobystričan po 45 minútach čakania zistil, že stojí v zlom rade. „V jednom okienku je prímestská doprava, tam ani nevedia, že Podlavice sú súčasťou Banskej Bystrice,“ opisuje svoju nepríjemnú skúsenosť.
Síce ďalšie slúži len na virtualizáciu kariet, danú skutočnosť sa dozvedel až po tom, čo si trpezlivo vystál rad. Až tretie z nich mu ponúklo možnosť, kvôli ktorej pobočku dopravného podniku navštívil. Avšak aj v tomto prípade sa jeho príbeh končí neúspešne. Vzhľadom na to, že systém prešiel premenou, nevedel vygenerovať údaje zo starého.
To isté musia podstúpiť obyvatelia Banskej Bystrice aj vtedy, pokiaľ si chcú kúpiť novú kartu alebo predĺžiť jej platnosť. „Vo Zvolene prídeš, pozrieš do kamery, odfotia ťa a hotovo. Žiadne rady ako v Banskej Bystrici,“ približuje členka skupiny, ako to funguje v neďalekom meste.
„Prímestskú som si našťastie vybavila a nabila cez stiahnutú appku IDS. Na tú mestskú virtuálnu si ešte počkám, kým to nevyladia,“ pridáva sa k diskusii ďalšia komentujúca, ktorá obyvateľom Banskej Bystrice radí, ako sa vyvarovať podobným nepríjemnostiam.
O stanovisko k danému prípadu sme požiadali aj Dopravný podnik mesta Banská Bystrica. Správu budeme o neho aktualizovať.